کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتاب قصه نویسی رضا براهنی توسط انتشارات نگاه منتشر شده است. قصه نویسی دکتر رضا براهنی، مدرن ترین کتاب تالیفی در باب قصه و نگارش آن در زبان فارسی است. با وجود اینکه حالا نزدیک به 5 دهه از چاپ نخست آن می گذرد، نوگرایی و تازگی مطالب آن حیرت انگیز است.

قصه نویسی از کتاب های شگفت روزگار ماست و سرگذشت چاپ های آن و فواصل ناخواسته ای که در چاپ کتاب پیش آمده از سرگذشت های حیرت بار کتاب در ایران است.

چاپ جدید اثر با مقدمه ای نو حاوی نکاتی تازه یاب از نویسنده با پیراستن از نارسایی ها اینک به دوستداران آثار ادبی عرضه می شود.


  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب های زیادی درباره جلال الدین محمد بلخی، معروف به مولوی، مولانا و رومی، و زندگی نامه او نوشته شده است. در این نوشته سعی شده است تعدادی از این کتاب ها که توسط ناشران معتبر کشور چاپ شده اند معرفی شوند.


کتاب در جستجوی مولانا، نوشته نهال تجدد که توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است. کتاب عارف جان سوخته، داستان شورانگیز زندگی مولانا (زندگی نامه جلال الدین محمد بلخی، معروف به مولوی، مولانا و رومی). کتاب انسانم آرزوست، (برگزیده غزلیات مولانا). که توسط بهاء الدین خرمشاهی آماده شده است و در انتشارت نگاه چاپ شده است. این کتاب برگزیده و شرح 400 غزل شاد و شیرین و شیوا ، از حضرت مولانا جلال الدین محمد بن حسین بلخی ، با گزینش، توضیحات و مقدمه از بهاء الدین خرمشاهی است. 



کتاب زمزمه جان، (شرح مثنوی معنوی مولانا)، تالیف استاد عین الله علا ، که در 4 جلد توسط انتشارات سخن منتشر شده است. کتاب به دنبال مولانا نیز توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است. «به دنبال مولانا» زندگی پربار عارف نامی قرن هفتم جلال الدین محمد مولوی را روایت می‌کند و تصویری کوتاه از سلوک روحانی این عارف ترسیم می‌کند.


کتاب احوال دل گداخته، گزیده مکتوبات مولانا، که به کوشش دکتر غلامعلی حداد عادل به رشته تحریر در آورده و توسط  انتشارات سخن منتشر شده است.
شیوه ی عاشقی، نیز کتابی است در ستایش مولانا که توسط نشر هیرمند منتشر شده است. کتاب من و مولانا به قلم ویلیام چیتیک و توسط انتشارات مروارید با ترجمه شهاب‌الدین عباسی منتشر شده است و به زندگی شمس تبریزی می پردازد.



از دیگر کتاب های که دریاره مولوی رومی نگاشته شده است می توان به کتاب های زیر اشاره کرد.

گنجینه معنوی مولانا،

مولوی و اسرار خاموشی


میراث مولوی، شعر و عرفان در اسلام


در سایه آفتاب، شعر فارسی و ساخت شکنی در شعر مولوی

غزلیات شمس تبریز


برای خرید اینترنتی کتاب های مولوی و مولوی شناسی می توانید به سایت مورچه بوک http://moorchebook.ir مراجعه نمائید.

  • مورچه بوک