کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتاب خشم هفتمین پسر با ترجمه مریم منتصر الدوله توسط نشر افق منتشر شده است. آثار جوزف دیلینی نویسنده ی انگلیسی  و استاد کالج بلک پول در بیش از 24 کشور جهان به فروش رفته است. مجموعه ی آخرین شاگرد هفت هفته در فهرست پرفروش ترین های انگلیس بوده و بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته استاین مبارزه سرنوشت دنیا را تغییر می دهد!
تام به دنبال آلیس و فیند به برج تاریک می رسد. او حدس می زند آلیس اسیر لوکراستاست و برای مبارزه با جادوگران برج و لوکراستا از بوگارت کمک می گیرد. بوگارت در این مبارزه خون همه جادوگران  را می مکد اما فقط نامه ای از آلیس پیدا می کند که برای تام نوشته که دیگر نمی تواند همراهش باشد. آیا تام می تواند حرف های آلیس را باور کند؟ این رمان آخرین کتاب از مجموعه ی پرطرفدار"آخرین شاگرد" است.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/9805.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب زنان باهوش انتخاب های احمقانه توسط نشر قطره منتشر شده است. مردان صادق و درست‌کار وجود دارند و ما به شما می‌گوییم که چگونه آنان را بیابید. چرا اکثر زن‌ها در روابط‌شان دست به هر کاری می‌زنند، به جز ارضای نیازهای فردی‌شان؟ در این کتاب دو روان‌شناس بالینی پاسخ عجیبی به این سؤال می‌دهند. نویسندگان این کتاب می‌گویند که چرا زنان باهوش مجذوب مردان فریب‌کار می‌شوند و آنان‌چگونه می‌توانند شکست‌های‌‌شان را تبدیل به تجربه‌ای‌خوشایند و رمانتیک کنند. وقتی آنان در مقابل مرد‌ها از هوش و زکاوت‌شان استفاده می‌کنند، می‌آموزد که چگونه: انتظارات‌شان را افزایش دهند. از‌ارتباط‌ با‌ مردانی‌مانند ‌مردان‌فریب‌کار ‌ِمتأهل، ‌مردان‌ ‌روشن‌فکر‌نما و نوجوان ‌ابدی بپرهیزید، به الماسی که در پس ظاهر عبوس و خشن مردها نهفته است پی‌ببرند و خود را از شر اعتیاد به عشق خلاص کنند.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/10135.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب بینامتنیت

کتاب بینامتنیت ، گراهام آلن با ترجمه پیام یزدان جو توسط  نشر مرکز منتشر شده است. آیا بی‌یاری دیگر اندیشه‌ها می‌توان اندیشید؟ آیا بی‌اشاره به دیگر متن‌ها می‌توان متنی نوشت؟
پذیرش پاسخ منفی به این پرسش‌ها به معنی رویکردی مثبت به مفهومی است که امروزه آن را «بینامتنیت» می‌خوانیم.
کتاب حاضر، که نخستین و بی‌شک بهترین پژوهشی است که درباره این مفهوم منتشر شده، بینامتنیت را در چارچوب نظریه‌ی ادبی و تأمل بر تاثیرات آن بر دیگر عرصه‌های اندیشه به بحث گذاشته، نگرش‌های دوران‌ساز سوسور، باختین، بارت، و کریستوا، به همراه ژنت، ریفاتر، و بلوم را در قالب نگره‌های ساختارگرایی، پسا - ساختارگرایی، و پسا - مدرنیسم، و همچنین هرمنوتیک، فمینیسم، و پسا - استعمارنگری، مورد خوانش دقیق انتقادی قرار می‌دهد.
متن، خواه متن ادبی و خواه غیر ادبی، از دیدگاه بینا متنیت،مستقل و خود بسنده نیست بلکه در رابطه با دیگر متن ها معنا دارد، و این دیدگاه از وجوه اساسی نظریه ادبی معاصر است.
کتاب حاضر که از نخستین پژوهش‌های جامعی است که در این باره نوشته شده، بینامتنیت را در چارچوب نظریه‌ی ادبی معاصر و با تامل بر تاثیرهای آن بر دیگر عرصه‌های اندیشه به بحث گذاشته نگرش‌های سسور، باختین، بارک، کریستوا و دیگران را در قالب نظرهای ساختار گرایی، پسا ساختار گرایی، پسامدرنیسم، هرمنو تیک، فمینیسم، و پسا استعار گرایی مورد خوانش دقیق انتقادی قرار می‌دهد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/9504.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب درآمدی بر نظریه معرفت با ترجمه عاطفه حقی, مهدی فرجی پاک توسطنشر مرکز منتشر شده است. کتاب «درآمدی بر نظریه‌ی معرفت» نوشته‌ی «لوح لموس» به کوشش «مهدی فرجی پاک» و «عاطفه حقی» به فارسی برگردانده شده است. این کتاب برخی از مسائل اصلی معرفت‌شناسی و راه‌حل‌های پیشنهادی برای آن‌ها را به خواننده معرفی می‌کند. در توضیح پشت جلد آمده است: «کتاب حاضر پیرامون برخی از نظریه‌های اصلی توجیه، شامل مبناگرایی، انسجام‌گرایی، وثاقت‌گرایی و معرفت‌شناسی فضیلت‌محور بحث می‌کند. همچنین موضوعات دیگری ازجمله مسئله‌ی گتیه، درون‌گرایی و برون‌گرایی، شک‌گرایی، مسئله‌ی دور‌بودن معرفتی، مسئله‌ی معیار، معرفت پیشینی و معرفت‌شناسی طبیعی‌شده را نیز شامل می‌شود. این متن واضح و خوش‌نوشت که عمدتا برای دانشجویان مبتدی معرفت‌شناسی در نظر گرفته شده، برای افرادی که علاقه‌مند به دانستن بیشتر درباره‌ی این حوزه‌ی مهم فلسفه هستند نیز مقدمه‌ای عالی ارائه می‌دهد.» در آغاز فصل اول کتاب می‌خوانیم: «معرفت‌شناسی، یا همان نظریه‌ی معرفت، به پرسش‌های متنوعی درباره‌ی معرفت و موضوعات مرتبط با آن می‌پردازد. به یقین، یکی از مهم‌ترین این پرسش‌ها این است که «گستره‌ی معرفت ما چقدر است؟» برخی فیلسوفان، خصوصا افرادی که در سنت «فهم متعارف» قرار دارند، می‌گویند که ما تقریبا به همه‌ی آن چیزهایی که به طور معمول فکر می‌کنیم که می‌دانیم معرفت داریم. آن‌ها به ما می‌گویند که مثلا ما می‌دانیم افراد دیگری هم وجود دارند، می‌دانیم که آن‌ها می‌اندیشند و احساس می‌کنند، می‌دانیم ما دیروز زنده بوده‌ایم، می‌دانیم ماشین‌ها و سگ‌هایی وجود دارند و از این قبیل. آن‌ها به ما می‌گویند که ما چیزهای زیادی درباره‌ی محیط فیزیکی نزدیک‌مان می‌دانیم، درباره‌ی انسان‌های دیگر و زمان گذشته... اما فیلسوفان دیگری که متاثر از شکل‌های گوناگون شک‌گرایی هستند، می‌گویند که ما بسیار کمتر از آن‌چه گفته شد می‌دانیم و شک‌گرایان افراطی نیز می‌گویند که ما اصلا چیزی نمی‌دانیم.» کتاب درآمدی بر نظریه‌ی معرفت از سوی نشر «مرکز» منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/9623.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

مجموعة‌ جستارهای‌ این‌ کتاب‌ در پی‌ دستیابی‌ به‌ دو هدف‌ اساسی‌اند؛ نخست‌، بازنمایی‌ توضیحات‌ و تفسیرهای‌ کیش‌ زردشتی‌ در دورة‌ ساسانی‌، و دیگری‌ چگونگی‌ انتقال‌ آن‌ اندیشه‌ها به‌ اسلام‌. این‌ دو موضوع‌ با هم‌ بستگی‌ دارند: از بازتاب‌ اندیشه‌های‌ ساسانی‌ در اندیشه‌های‌ عربی‌ ـ اسلامی‌ اطلاعات‌ بنیادین‌ بسیاری‌ در بارة‌ کیش‌ زردشتی‌ دورة‌ ساسانی‌ کسب‌ می‌کنیم‌ و می‌توانیم‌ ارزیابی‌ کنیم‌ تا چه‌ اندازه‌ اسلام‌ از سرازیر شدن‌ اندیشه‌های‌ ایرانی‌ بهره‌ جسته‌ است‌. مولف‌ کوشیده‌ است‌ با تحلیل‌ دقیق‌ آگاهی‌ها و دانش‌های‌ ساسانیان‌ که‌ از مجاری‌ گوناگون‌ ــ چه‌ ایرانی‌ و چه‌ اسلامی‌ ــ انتقال‌ یافته‌اند، به‌ پرسش‌های‌ اساسی‌ در مورد کیش‌ زردشتی‌ در زمان‌ ساسانیان‌ پاسخ‌ گوید و به‌ بحث‌ در بارة‌ انتقال‌ برخی‌ مضامین‌ و اندیشه‌های‌ ایرانی‌ به‌ تفکر اسلامی‌ بپردازد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/6435.html


  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب پسر

کتاب پسر با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی و توسط نشر چشمه متشر شده است. کتاب پسر، قسمت چهارم و بخش نهایی از مجموعه ه‏‏ای چهار قسمتی است که سه قسمت اول آن با عنوان‏‏های بخشنده، در جست وجوی آبی‏ها، و پیام ‏رسان به چاپ رسیده است.
داستان در سه کتاب روایت می‌شود. کتاب اول در مجموعه‌ای می‌گذرد که یوناس در آن بزرگ شده است. داستان کتاب برمی‌گردد به زمانی که هنوز یوناس از مجموعه فرار نکرده و جایی دیگر نرفته است. داستان، زندگی کلر است، دختری از گروه زاینده‌ها که گابریل را دنیا آورده است.
کتاب دوم در دهکده‌ای می‏گذرد که کلر به آن‌جا کشانده شده و خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد. کلر به‌تدریج حافظه‌اش را به دست می‌آورد و برای پیدا کردن پسرش عازم سفری سخت می‌شود.
کتاب سوم در دهکده‌ی دیگری می‌گذرد که یوناس و گیب، بعد از فرار از مجموعه‌شان به آن‌جا رسیدند. دهکده‌ای که پس از جدال متی با نیروهای شر، آرامش از‌دست‌رفته‌اش را بازیافته است. اما گیب، آرزوی پیدا کردن مادرش را دارد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لین کزیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/12132.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب با ده زبان خموش توسط نشر قطره منتشر شده است. با ده زبان خموش مجموعة تازه‌ای از مقالات بهاءالدین خرمشاهی‌است، که مانند 8 ـ 9 مجموعة پیشین زمینه‌های اصلی آن همانند همدیگر است. مقالات این مجموعه‌ها غالباً در این زمینه‌هاست: 1. قرآن پژوهی، 2.حافظ‌پژوهی و ادبیات کهن، 3. فلسفه، کلام، عرفان و دین‌پژوهی، 4. ادبیات جدید اعم از نظم و نثر، 5. یاد بزرگان، 6. تعداد معدودی نقد کتاب؛ و اگر زمینة هفتم را داشته باشد اغلب طنز است. بهاءالدین خرمشاهی مقاله‌نویس فعالی است، از او بیش از 200 مقاله به چاپ رسیده و کتاب حاضر (متشکل از 50 مقاله) ششمین مجموعه‌ای است که نشرقطره از ایشان منتشر می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب هیتلر

کتاب هیتلر با ترجمه مهدی سمسار و توسط نشر چشمه متشر شده است. این کتاب فصل تازه‌ای در مطالعه‌ی پدیده‌ی هیتلر به شمار می‌رود. سؤالات زیادی درباره‌ی اهمیت رفتار هیتلر در عصر و زمانه‌اش وجود دارد؛ از به دنیا آمدنش در سپیده‌دم قرن در وین تا آخرین روز زندگی‌اش میان آتش در برلین.
در این کتاب، هیتلر مردی سیاسی در سیطره‌ی ایده‌ها و دیدگاه‌هایش نشان داده شده. تمام قدرت در دستان اوست و آخر امر «امپراتوری جهان ابدی»؛ که می‌خواهد راهی برای ادامه و پرورش تفکراتش در آینده بیابد.
او اروپای سنتی را نابود کرد و سال 1945 را به عنوان آخرین فرصت برای نوزایی این اروپا در نظر گرفت و این پارادوکسی است که یوآخیم فست در این کتاب نشان داده است.
اگر هیتلر به تغییر وضعیت جهان کمک می‌کرد، به چهره‌ای ماندگار و نمادین تبدیل می‌شد، زیرا زندگی‌نامه‌نویس‌ها درباره‌ی این خصیصه‌ی او هم‌عقیده‌اند: خلأ و شخصیت غیرفردی این مرد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://moorchebook.ir/fa/product/11481.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب نظریه های جباریت از افلاطون تا آرنت با ترجمه فریدون مجلسی توسط انتشارات مروارید  منتشر شده است. کتاب «نظریه‌های جباریت از افلاطون تا آرنت» نوشته‌ی «راجر بوشه» را «فریدون مجلسی» به فارسی برگردانده است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «جباریت، استبداد، تمامت‌خواهی، خودکامگی، جور و ستم سلاطین در طول تاریخ از مهم‌ترین دغدغه‌های فیلسوفان و نظریه‌پردازان سیاسی بوده است. حاصل نظریه‌ها و تحلیل‌های اندیشمندان از دوران کلاسیک تا سده‌های تاریک میانه، دوران روشنگری و اصلاحات مذهبی تا عصر تجدد، پدیدآوردن و تعمیم بخشیدن الگوهایی بوده است که در قالب آن حاکمیت قانون، حقوق بشر و آزادی و امنیت شهروندان تضمین و از جباریت و خودکامگی پیشگیری شود. در این کتاب آراء و نظریات متفکران و نظریه‌پردازان سیاسی را با تاکید بر نظریه‌های جباریت می‌خوانید.» کتاب حاضر را انتشارات «مروارید» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://moorchebook.ir/fa/product/10345.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت توسط انتشارات نوآور منتشر شده است. کتاب ۲۳ اصل موفقیت وارن بافِت:

پیشگفتار مترجمان

پیشگفتار و قدردانی نویسنده
بخش اول: روش های موفق وارِن بافِت و دیگر سرمایه گذاران بزرگ:

فصل اول: نیروی روش های ذهنی
فصل دوم: هفت اشتباه نابخشودنی در سرمایه گذاری
فصل سوم: دارایی خود را حفظ کنید
فصل چهارم: آیا جورجی شوارتز ریسک نمی کند؟
فصل پنجم: بازار همیشه در اشتباه است
فصل ششم: میزان موفقیت شما براساس معیارها و سیستم هایتان خواهد بود.
فصل هفتم: به این می گویی سرمایه گذاری؟
فصل هشتم: اندوختن یک سِنت یعنی به دست آوردن یک دلار
فصل نهم: بر آنچه که برای شما قابل درک است، متمرکز شوید.
فصل دهم: اگر نمی دانید چه زمانی بگویید «بله»، همیشه بگویید «نه».

 

فصل یازدهم: «تحقیق درباره شرکت ها را از جایی آغاز کنید.»
فصل دوازدهم: هنگامی که کار مناسبی وجود ندارد، هیچ کاری انجام ندهید.
فصل سیزدهم: ماشه را بکشید
فصل چهاردهم: پیش از آنکه بخرید، بدانید چه وقت باید بفروشید.
فصل پانزدهم: هرگز به سیستم خود شک نکنید.
فصل شانزدهم: اشتباهات خود را بپذیرید
فصل هفدهم: از اشتباهات خود درس بگیرید.
فصل هجدهم: تنها با آرزو کردن کاری از پیش نمی رود!
فصل نوزدهم: اطلاعات خود را بازگو نکنید.
فصل بیستم: حقه باز! حقه باز! حقه باز!
فصل بیست و یکم: هر چه که دارید کمتر خرج کنید.
فصل بیست و دوم: «برای حفظ این شغل و موفقیت در آن باید بهایش را پرداخت»
فصل بیست و سوم: خبره در حرفه خویش
فصل بیست و چهارم: این، زندگی شما است.
فصل بیست و پنجم: «دست پخت خود را بخورید.»
فصل بیست و ششم: آیا لازم است که نابغه باشید؟
فصل بیست و هفتم: کارل آیکان و جان تمپلتون
بخش دوم: به کارگیری ۲۳ اصل موفقیت :

فصل بیست و هشتم: ایجاد زیر ساخت ها
فصل بیست و نهم: اهداف سرمایه گذاری خود را مشخص کنید.
فصل سی ام: شما چه چیزی را مورد بررسی قرار می دهید؟
فصل سی و یکم: کسب مهارت ناخودآگاه
فصل سی و دوم: موفقیت آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.
ضمیمه ۱ (خلاصه ۲۳ اصل سرمایه گذاری)
ضمیمه ۲ پرسشنامه شخصیت سرمایه گذار
شخصیت سرمایه گذاری شما کدام است؟
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
  • مورچه بوک