کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتاب دنیای شگفت انگیز فلسفه با ترجمه پریسا صیادی و سرور صیادی و توسط نشر آفرینگان منتشر شده است. کتاب «دنیای شگفت انگیز فلسفه» اثر «سارا تاملی» و «مارکوس ویکس» است. کتاب را «پریسا صیادی» و «سرور صیادی» ترجمه کرده‌ اند.  این کتاب یکی از مهم‌ترین آثار نویسنده محسوب می‌شود. در نوشته پشت جلد کتاب «دنیای شگفت‌انگیز فلسفه» آمده است: «کشف  کنید چطور فلسفه می‌تواند به شما بیاموزد که از ذهنتان به شیوه‌های کاملا جدید و هیجان‌انگیز استفاده کنید. بیاموزید دقیق بنگرید و عمیق بیندیشید و در پی پاسخ دادن به دشوارترین  سوالات زندگی باشید، سوالاتی مثل «چرا من وجود دارم؟» و «چه کسی تصمیم می‌گیرد چه چیزی درست یا غلط است؟ با فیلسوفان مشهور آشنا شوید، کسانی که تفکر ما را در مورد خودمان و شیوه زندگی‌مان شکل  دادند. هر کسی می‌تواند فیلسوف باشد. کتاب "دنیای شگفت‌انگیز فلسفه" به شما نشان می‌دهد تمام چیزی که شما نیاز دارد ذهنی جست‌وجوگر است.»

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/15068.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب رساله الهی سیاسی با ترجمه دکتر علی فردوسی و توسط انتشارات سهامی انتشار منتشر شده است. با این وجود، مشارکت و هشیاری انسان می‌تواند بسیار به ما کمک کند تا در امنیت گذران کنیم و از آسیبِ دیگران و جانوران بپرهیزیم. زیرا انگیزه، عقل و تجربه به ما یاد داده‌اند که هیچ راه مطمئن‌تری برای برقراری جامعه‌ای با قوانین استوار، بر گُرده‌ای از زمین، در راستای تجمیعِ امکانات تک تک افراد در هیأت یک کالبد، که اگر مجاز باشیم آن را کالبد اجتماعی خواهیم خواند، وجود ندارد.  امّا برای ایجاد و پایش یک جامعه، به هوش و پشتکار فراوانی نیاز است. بنابراین، آن جامعه‌ای امن‌تر، پایدارتر، و کم‌آسیب‌پدیرتر از تعرضِ بخت است که در اغلب موارد توسط مردمانی خردمند و کوشا تأسیس یافته باشد. از طرف دیگر، جامعه‌ای که برساخته از آدمیانی با عقلی ناقص باشد بیشتر بازیچه‌ی بخت است و ثبات کمتری دارد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/15513.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب بهار 71

کتاب بهار 71 با ترجمه مهسا خیراللهی و توسط نشر نی منتشر شده است. در گورستان پرلاشز پرچم‌های سرخ آویزان است. در انتهای صحنه دولکلوز، خمیده، بدون کلاه و با کتی بلند، ایستاده است. پشت او تعدادی از اعضای کمون ایستاده‌اند ـ آن‌ها نیز کلاه ندارند.
دولکلوز (با صدایی غمگین و بسیار آرام.): سخنرانی طولانی‌یی برای‌تان نمی‌کنم. آن‌ها مصیبت عظیمی بر ما وارد کردند. باشد که عدالت برای خانواده‌ی قربانیان و این شهر بزرگ برقرار شود. شهری که بعد از پنج ماه محاصره حکومتش به او خیانت کرد و اکنون محاصره‌ی دوم بر او تحمیل شد، ولی هنوز آینده‌ی انسانیت در دست‌هایش است. برادرانم مثل قهرمانان نگذارید اشک‌های‌تان جاری شود، برعکس قسم بخورید انتقام‌شان را بگیرید و راه‌شان را ادامه دهید.

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب درآمدی بر تاریخ مصور فلسفه غرب با ترجمه افسون آذین و توسط نشر امیرکبیر  منتشر شده است. این کتاب نوشته سر آنتونی کنی شامل تاریخچه فلسفه غرب است و خلاصه‌داستانی ضروری از پیشرفت فلسفه در غرب را ارائه می‌کند. شامل حوزه زمانی 2500 ساله تاریخ تفکر بوده و ضروری‌ترین و مهم‌ترین فیلسوفان غرب را مطرح کرده است؛ در بین آن‌ها می‌توان به سقراط، افلاطون، ارسطو، عیسی، آگوستین، آکوئیناس، ماکیاولی، دکارت، هابز، اسپینوزا، برکلی، هیوم، روسو، کانت، هگل، مارکس، میل، نیچه، داروین، فروید، فرگه، راسل و ویتگنشتاین اشاره کرد. بیست و دو فصل این کتاب از فصاحت نوشتاری بسیار خوبی برخوردار است و مطالب اضافه شده توسط نویسنده حتی در خلال مباحث سنگین فلسفی، خوانندگان تحصیل‌کرده را به وجد می‌آورد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/15296.html

  • مورچه بوک
  • ۰
  • ۰

کتاب سفرنامه یوهان شیلت برگر با ترجمه ساسان طهماسبی و توسط نشر امیرکبیر  منتشر شده است. کتاب حاضر سفرنامه‌ای کم‌نظیر از دوره تیموریان و دربردارنده گزارش‌های ارزشمندی در مورد اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این دوره است. این اثر در زمان مؤلف به شهرت زیادی دست یافت و به زبان‌های متعددی نیز ترجمه شد. لشکرکشی‌های عثمانی‌ها در اروپا و آسیای صغیر، لشکرکشی‌های تیمور، نزاع‌های جانشینی پس از مرگ وی، شکل‌گیری دولت آق‌قویونلوها، جنگ‌های داخلی در اولوس جوجی و مصر با دقت به تصویر کشیده شده‌اند، زیرا مؤلف در بسیاری از این وقایع حضور داشته است. یادداشت‌های او در مورد اوضاع اقتصادی، تجاری و کشاورزی ایران شایان توجه و در بسیاری از موارد منحصربه‌فرد است. تقابل دین اسلام و مسیحیت در قرون وسطا، فضای دینی سرزمین‌های اسلامی و برخی از آداب و رسوم دینی و اجتماعی مسلمانان و ارامنه با دقت تمام شرح داده ‌شده‌اند. این کتاب با داشتن چنین امتیازاتی ضمن روشن کردن گوشه‌هایی از تاریخ ایران و بخش بزرگی از سرزمین اسلامی و شرق اروپا می‌تواند از منابع قابل اتکا برای پژوهشگران رشتة تاریخ باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/15176.html

  • مورچه بوک