کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

  • ۰
  • ۰

کتاب آخرین نامه معشوق با ترجمه کتایون اسماعیلی و توسط نشر میلکان منتشر شده است. کتاب «آخرین نامه‌ی معشوق» اثر «جوجو مویز» است. این کتاب با ترجمه‌ی «کتایون اسماعیلی» به چاپ رسیده است. کتاب مذکور برنده‌ی جایزه بهترین رمان عاشقانه‌ی سال 2011 شده است. نویسنده‌ی این کتاب نیز یکی از پرمخاطب‌ترین نویسنده‌های معاصر محسوب می‌شود. در توضیحات پشت جلد، قسمتی از کتاب آمده است: «عزیزترینم و تنها عشقم. پای حرفم هستم. به این نتیجه رسیدم که تنها راه پیش روی ما اینه که یکی از ما تصمیم بزرگی بگیره...من به‌اندازه‌ تو قوی نیستم. وقتی اولین‌بار تو رو دیدم، به ‌نظرم خیلی شکننده اومدی؛ کسی‌که باید ازش مراقبت کنم، ولی متوجه شدم کاملاً در اشتباه بودم. تو یه زن قوی هستی، کسی‌که می‌تونه یه زندگی رو با چنین عشقی تحمل کنه، و این واقعیت رو که ما هرگز برای این زندگی حقی نداریم. بدون که قلبم و همه‌ امیدم در دستان توست.»


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی