کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

  • ۰
  • ۰

کتاب هیتلر

کتاب هیتلر با ترجمه مهدی سمسار و توسط نشر چشمه متشر شده است. این کتاب فصل تازه‌ای در مطالعه‌ی پدیده‌ی هیتلر به شمار می‌رود. سؤالات زیادی درباره‌ی اهمیت رفتار هیتلر در عصر و زمانه‌اش وجود دارد؛ از به دنیا آمدنش در سپیده‌دم قرن در وین تا آخرین روز زندگی‌اش میان آتش در برلین.
در این کتاب، هیتلر مردی سیاسی در سیطره‌ی ایده‌ها و دیدگاه‌هایش نشان داده شده. تمام قدرت در دستان اوست و آخر امر «امپراتوری جهان ابدی»؛ که می‌خواهد راهی برای ادامه و پرورش تفکراتش در آینده بیابد.
او اروپای سنتی را نابود کرد و سال 1945 را به عنوان آخرین فرصت برای نوزایی این اروپا در نظر گرفت و این پارادوکسی است که یوآخیم فست در این کتاب نشان داده است.
اگر هیتلر به تغییر وضعیت جهان کمک می‌کرد، به چهره‌ای ماندگار و نمادین تبدیل می‌شد، زیرا زندگی‌نامه‌نویس‌ها درباره‌ی این خصیصه‌ی او هم‌عقیده‌اند: خلأ و شخصیت غیرفردی این مرد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://moorchebook.ir/fa/product/11481.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی