کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

  • ۰
  • ۰

کتاب پسر

کتاب پسر با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی و توسط نشر چشمه متشر شده است. کتاب پسر، قسمت چهارم و بخش نهایی از مجموعه ه‏‏ای چهار قسمتی است که سه قسمت اول آن با عنوان‏‏های بخشنده، در جست وجوی آبی‏ها، و پیام ‏رسان به چاپ رسیده است.
داستان در سه کتاب روایت می‌شود. کتاب اول در مجموعه‌ای می‌گذرد که یوناس در آن بزرگ شده است. داستان کتاب برمی‌گردد به زمانی که هنوز یوناس از مجموعه فرار نکرده و جایی دیگر نرفته است. داستان، زندگی کلر است، دختری از گروه زاینده‌ها که گابریل را دنیا آورده است.
کتاب دوم در دهکده‌ای می‏گذرد که کلر به آن‌جا کشانده شده و خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد. کلر به‌تدریج حافظه‌اش را به دست می‌آورد و برای پیدا کردن پسرش عازم سفری سخت می‌شود.
کتاب سوم در دهکده‌ی دیگری می‌گذرد که یوناس و گیب، بعد از فرار از مجموعه‌شان به آن‌جا رسیدند. دهکده‌ای که پس از جدال متی با نیروهای شر، آرامش از‌دست‌رفته‌اش را بازیافته است. اما گیب، آرزوی پیدا کردن مادرش را دارد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لین کزیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/12132.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی