کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، خرید کتاب، ، Book، معرفی کتاب داستان، رمان، ادبیات

کتاب، معرفی کتاب، خرید کتاب، کتابفروشی

معرفی کتاب، داستان، خرید کتاب داستان، خرید کتاب رمان، بهترین کتاب های داستان، کتابهای نقد ادبی، کتاب های انتشارات سخن، انتشارات نیلوفر، کتابهای نشر نی، نشر مرکز

  • ۰
  • ۰

کتاب کنترل ذهن بر اساس دینامیک ذهنی سیلوا، خوزه سیلوا توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. برای این که دنیایی زیبا برای خود بیافرینید نخست باید ذهن خود را زیبا کنید و برای این‌که ذهنتان را زیبا کنید پیش از آن باید مهار و کنترل ذهنتان در دست گیرید. این کتاب راهنمای مناسبی برای کنترل ذهن می‌باشد.همه آفریده‌ها و عناصر کره‌ زمین دارای نواخت و ارتعاش هستند؛ برای نمونه ارتعاش نور و صوت در شکل موج است و هر کدام از رنگ‌های طیف بینایی نیز ارتعاشی ویژه دارند.
قلب خون را با نواختی آهنگین به سلول‌های بدن پمپاژ می‌کند؛ همچنین دانشمندان به‌تازگی پی برده‌اند مغز امواجی سنجش‌پذیر را مرتعش می‌کند که بسته به بیداری و خواب، تنش و آرامش، تمرکز و آشفتگی و حتی بیماری و تندرستی ما تغییر پیدا می‌کنند.
ارتعاش امواج مغز تحت ‌تأثیر هیجان‌های گوناگونی چون دلهره‌ و انگیزش، تنش‌‌ و آرامش‌ یا به گفته بهتر، تحت ‌تأثیر حال و هوای روانی ما قرار دارد. شگفتی اینجاست که انسان توانایی در ‌دست گرفتن کنترل امواج مغز خود را داراست و تکنیک‌های متد سیلوا این مهارت را به‌سادگی در ما پرورش می‌دهند.
پس از این که متد سیلوا با پشت سر گذاشتن چندین سال پژوهش پدید آمد و دوره‌های آموزشی آن در کشور‌های گوناگون برگزار شد، هزار تن از کسانی که این دوره‌ها را گذراندند دریافتند توانایی در دست گرفتن کنترل امواج مغز می‌تواند در دگرگون کردن زندگی‌شان بسیار کارساز باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://moorchebook.ir/fa/product/12750.html

  • ۹۶/۰۷/۲۶
  • مورچه بوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی